Direktlänk till inlägg 23 augusti 2014

Godmorgon!

Av Therese Andersson - 23 augusti 2014 10:16

Brukar aldrig säga godmorgon för jag gillar inte morgonar. Men idag är en bra dag!
Jag är ensam hela dagen och kvällen så några friendoz kommer ikväll och sover över :)
Kommer bli awesome!
Men innan dess måste jag städa mitt rum och dammsuga övervåningen :)
Men nu shiter jag och tittar på 90210(en serie) och äter en nyttig frukost! Har bestämt mig att jag ska bli nyttigare i höst, och få bättre kondition!
Så efter frukosten ska jag springa en stund :)

Jordgubbs fil, banan, kiwi och Jordgubbs te :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 25 augusti 2014 18:25


Åh idag var först riktiga skoldagen sen sommarlovet! Gud de har varit värsta dagen ever! Orkar inte berätta allt men ja hade tex idrott i ös regn och mina vanligs kläder blev blöta och mina skor oxå :( Jaja kom hem vid 5 nån gång och nu ska jag...

Av Therese Andersson - 23 augusti 2014 12:19

Jag fattar inte hur detta samhälle funkar... Tillexempel att folk i min ålder dricker varje helg, jag är 14 de ska inte hända än! Alla mina kompisar dricker och det är ingen big deal för dem. Två av mina killkompisar kom fulla till skolan igår,...

Av Therese Andersson - 22 augusti 2014 12:56


Erkänn coolt? D är klistermärken som sätter på tangenterna :) Köpte dom på h&m för 79kr tror jag :) ...

Av Therese Andersson - 21 augusti 2014 20:43


Jag är en sån tjej som faller för bad boys! Jag verkligen älskar när killar är muskulösa, ha tatueringar, inte följer regler, är wild and crazy typ. Men dom ska inte röka tycker rökning är onödigt :/ Iaf jag har hittat min bad boy, har tränar på s...

Av Therese Andersson - 21 augusti 2014 16:50

Heej allt bra? Har varit i skolan och så idag och nu när jag kom hem så logga jag in här och blir såå överraskad och glad! De är nästan 40 stycken som läste mitt första inlägg! Och en go tjej har till och med lämnat en kommentar! Blev såå glad! :...

Presentation

Sup bebes?
Jag e en tjej på 14 sommrar som heter Therese (i mellannamn) varför tar jag inte mitt mellan namn tänker ni? Joo tänkte ha denna bloggen för att skriva av mig så vill gärna va lite anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards